«УКРПРОФТУР» ЗАПРОВАДЖУЄ НОВІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ

IMG 8082

 

Найбільша в Україні мережа готелів «Укрпрофтур» запустила єдиний центр бронювання UKRTOUR.PRO. Як розповів «ПВ» начальник відділу маркетингу «Укрпрофтур» Андрій Давидюк, відтепер перейшовши на сайт ukrtour.pro, кожен бажаючий може за лічені хвилини скористатися послугами онлайн-бронювання номерів у будь-якому готелі, турбазі або таборі туристичного об’єднання «Укрпрофтур», замовити тур Україною чи послуги «конференц-сервісу».

Андрій Давидюк зазначає, що тепер у кожному регіоні працює як мінімум по одному представнику, які безпосередньо займаються впровадженням нових маркетингових комунікацій і покращенням надання готельних послуг — запроваджено єдині стандарти якості.

Він зазначає, що донедавна лише у окремих готелях працювали автоматизовані системи онлайн-бронювання: «Для того, щоб інтегрувати готелі у єдину систему бронювання, ми домовилися з партнерами — компанією-розробником програмного забезпечення, які на досить зручних і пільгових умовах встановили програмне забезпечення та провели навчання наших працівників».

Наразі готелі інтегровано у єдину систему бронювання, створено сайт ukrtour.pro, систему колл-центру 0800211050, систему підтримки користувачів та запущено єдину облікову систему. Завдяки цьому можна контролювати у режимі реального часу завантаження по готельним комплексам, перспективи заповнення, а також їх доходи/збитки. Маючи таку інформацію, туроператор оперативно реагуватиме і шукатиме клієнтів на незаповнені об’єкти. В свою чергу, можливість інтеграції з іншими системами бронювання також дає приріст клієнтів. А гнучка система звітів дозволяє оцінити якість роботи кожного адміністратора, маркетолога, що дозволить поліпшити якість обслуговування. «Тепер усі бази даних з обслуговування туристів надходять на сервер «Укрпрофтуру». Ми можемо витягнути звіт з обслуговування туристів по кожному із регіонів за будь-який необхідний період — день, місяць або квартал. Такий доступ уже в нас є. Тепер не треба писати розпорядження для того, щоб нам надіслали якусь звітність», — зазначає Андрій Давидюк.

І позитивні результати не забарилися — наразі, як інформують у маркетинговому відділі «Укрпрофтуру», вже можна констатувати збільшення завантаження у готелях. Тож будь-хто бажаючий може зайти на сайт, вибрати готель, забронювати необхідний номер на обрані дати, скористатися послугою онлайн-оплати, отримати підтвердження і рушати у подорож — саме так працює більшість мережевих готелів.

«Ми є найбільшою мережею готелів в Україні, і будемо модернізовуватися, проводити ремонтні роботи, реконструкцію і покращувати якість надання готельних послуг, — наголошує наш співрозмовник. — Відділ маркетингу слідкує за клієнтськими відгуками, за ціноутворенням по регіонах, ми контролюємо конкурентів — проводимо певний аналіз у центральному апараті, і це допомагає нам давати правильні вказівки і ставати краще. Ціна ж у нас завжди була адекватною, вона є середньою або навіть нижче середнього рівня — доступна для основних цільових груп наших клієнтів — це спорт, культура, групи дітей, що подорожують на канікулах. В свою чергу, можливість онлайн-бронювання ми запустили зокрема для того, щоб залучити до нас саме індивідуального клієнта, щоб йому було зручно саме за допомогою нового сервісу».

Олена ОВЕРЧУК,

«Профспілкові вісті»

 

Архiв
<< < Квітень 2017 > >>
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Не
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30