DSC 0813

 

Під таким кутом зору відбулася звітно-виборна конференція профспілкової організації Чернівецької дирекції ПАТ «Укрпошта». Співпраця профспілки та адміністрації в непростих нинішніх соціально-економічних умовах суспільства була направлена на організаційне збереження колективу   та фінансово-економічне зміцнення, покращення якості роботи, умов праці, створення позитивного морально-психологічного клімату.

Впродовж останніх років виконуються основні планові показники економічного розвитку. Так, за 2016 рік план чистих доходів виконано на 104, 4 відсотка та на 115% у порівнянні з 2015 роком. План першого кварталу цього року перевиконано, а у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року 117,5 відсотка.

Звітуючи, голова комітету Валентина Кордяк, підкреслила, що одним із пріоритетних завдань залишається підвищення зарплати, виплата її в повному обсязі та у встановлені терміни. Фінансові показники підприємства дали можливість сформувати середньомісячну заробітну плату штатного працівника по роках, з темпом росту за 5 років -173,7%, що складає 2693 грн. в поточному році проти 1550, 9 грн. в 2012 році.

Відповідно до Колективного договору для стимулювання працівників запроваджено систему преміювання та заохочення людей за виконання особливо важливих робіт, комісійні винагороди за надання окремих видів послуг, різноманітні надбавки та доплати, заохочення до ювілеїв та свят.

На конференції було проаналізовано роботу по створенню належних умов праці та умов для задоволення духовних інтересів працівників, розвитку їх соціально-культурних і духовних потреб, належного морально-психологічного клімату в колективі.

Делегати конференції, позитивно оцінивши роботу комітету профспілки, висловлювали стурбованість, що високою залишається плинність кадрів, низькою заробітна плата, яка не відповідає життєвому рівню у нинішній складний час реформування суспільства, децентралізації влади. Складною проблемою стає оздоровлення людей. Якщо раніше   за рахунок коштів Фонду соцстрахування санаторним лікуванням було охоплено біля 30 працівників дирекції, то за останні три роки – жодного. Також Фонд перестав частково компенсувати витрати на придбання дитячих путівок в літні табори відпочинку, а їх вартість з кожним роком зростає. Внаслідок чого в таборах відпочинку можуть оздоровитись все менше дітей. Ні батьки, ні профспілка не в змозі через фінансову скруту повністю задовольнити матеріальні потреби на дитяче оздоровлення та оздоровлення членів профспілки.

Голова об’єднаної профспілки працівників УДППЗ «Укрпошта» Микола Стародуб акцентував увагу на необхідності вибудовувати нові підходи до клієнтського сервісу, дбати про збереження та примноження кількості клієнтів поштового зв’язку, бо від ставлення до своїх клієнтів залежить успішність і популярність пошти. Задоволений відвідувач не просто повернеться ще раз, щоб знову залишити гроші у системі пошти, - він розкаже про неї іншим, або навіть сам приведе нових клієнтів.

Сьогодні необхідні зміни на кожній ділянці, пошуки нових, нестандартних підходів, - наголосив директор Чернівецької дирекції ПАТ «Укрпошта» Ярослав Цюпак. – Зміни слід розпочинати з себе. Стандарти обслуговування – це критерії, необхідні для забезпечення результативності системи управління якістю. Під стандартами обслуговування необхідно розуміти сукупність процедур і щоденних операцій, які виконують співробітники для максимального задоволення клієнтів і підвищення доходів підприємства. Нерентабельні відділення може врятувати тільки активна роздрібна торгівля. Повсюдно мають бути створені базові поштові відділення   за принципом створення територіальних громад. Децентралізація – це нормальний процес і пошта має йти в ногу з часом.

Конференція знову обрала на новий термін головою комітету профспілки поштовиків Буковини Валентину Кордяк.

Прес-служба

Чернівецької дирекції ПАТ «Укрпошта»