Засідання Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради

Изображение 743

      

   7 червня 2018 року в Київській міськпрофраді відбулося засідання Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради.

 

   Головував на засіданні Антонюк Андрій Сергійович - Голова СПО роботодавців в м. Києві.

     Участь у заході взяли членські організації Міськпрофради, представники Громадської ради при КМДА, КП «Київпастранс», КП «Київський метрополітен», Державної установи «Інститут економіки та прогнозування» НАН України, Федерації роботодавців Німеччини.

     На порядку денному розглянуто питання:

            1. Прогнозні показники попиту у кваліфікованих робітниках – випускниках закладів професійної (професійно-технічної) освіти 2018 року для задоволення потреб столичного ринку праці та забезпечення їх першим робочим місцем (доповідач: Мусієнко Т.П., заступник начальника Управління професійної освіти – начальник відділу професійної освіти Департаменту освіти і науки, молоді та спорту КМДА).

2. Обговорення проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху» (доповідачі: представники Сторін соціального діалогу та запрошені).

 

Изображение 745

 

У вступному слові, співголова КМТСЕР Валентин Петрович Мельник зазначив, що у зв’язку з відсутністю на засіданнях КМТСЕР співголови з боку міськдержадміністрації, який наділений повноваженнями приймати відповідні рішення та здійснювати контроль за їх виконанням, Міськпрофрада звернулася до Голови КМДА Кличка В.В. з вимогою забезпечити участь повноважного представника міської влади на засіданнях органу соціального діалогу - КМТСЕР.    

            За результатами обговорення першого питання, за пропозицією Сторони профспілок, запропонований проект Рішення було доповнено пунктом щодо зобов’язань міської влади розробити Програму забезпечення першим робочим місцем випускників закладів професійної (професійно-технічної освіти).

            Під час обговорення другого питання розгорнулася гостра та бурхлива дискусія.

        Задля надання висновків щодо економічної обґрунтованості запропонованого розміру зміни тарифів на проїзд, Міськпрофрадою в рамках співпраці з Київською регіональною профспілкою працівників Національної академії наук України, було залучено до вивчення наданих міською владою матеріалів та розрахунків фахівців Державної установи «Інститут економіки та прогнозування» НАН України.

       У своїй доповіді доктор економічних наук, завідуюча відділом розвитку виробничої інфраструктури ДУ «Інститут економіки та прогнозування» НАН України Никифорук Олена Ігорівна відзначила, що показники фінансових планів КП «Київпастранс» та КП «Київський метрополітен» є недостатньо економічно обґрунтовані, а саме спостерігається: суттєве завищення планових витрат та збитків як у розрахунках КП «Київпастранс» так і розрахунках КП «Київський метрополітен» в декілька разів; порівняння планових показників 2018 року з плановими показниками 2017 року, а не фактичними, що є некоректним; невідповідність вказаних планових доходів до рівня підвищення тарифів.

 

Изображение 758

 

   Тому, за висновками Інституту, обґрунтування з підвищення тарифів                     КП «Київпастранс» та КП «Київський метрополітен» не є коректними та достатньо обґрунтованими, і потребують доопрацювання на основі коректних розрахунків показників з урахуванням визначених Урядом прогнозних макроекономічних показників на 2018 рік та соціально-економічної ситуації м. Києва.

   Голова Громадської ради при КМДА Назаренко Богдан Станіславович поінформував щодо розгляду питання зміни тарифів на засіданні Громадської ради 31 травня ц.р. та озвучив Рішення Громадської ради, прийняте за результатами засідання.

     На засіданні виступив представник Федерації роботодавців Німеччини – Генрі Циммерман, який зазначив щодо важливості ефективного та результативного проведення соціального діалогу.

  

     За підсумками обговорення, з урахуванням позицій всіх Сторін, було вирішено продовжити консультації щодо подальшого вивчення обґрунтованості запропонованого міською владою розміру тарифів на проїзд.

 

  Изображение 760

                             У правління з соціально-економічних питань

                             та соціального діалогу

 

    

 

  

Архiв
<< < Жовтень 2018 > >>
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Не
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31