ВЛАСНИЙ ПОГЛЯД Кашина 4


Член профкому первинної організації Профспілки авіабудівників України на ДП «Антонов» Тетяна Кашина поділилася з «ПВ» власними враженнями від багатофункціонального Єдиного соціального профспілкового квитка Федерації профспілок України, активним користувачем якої вона є.

 

«З аналогічним сервісом я була знайома ще до появи Єдиного соціального профспілкового квитка, але ціна за користування ним була вищою у кілька разів. Спочатку все було гаразд, але згодом сервіс зіпсувався, стало важко навіть додзвонитися до них. Тож, коли до нас на підприємство прийшли з презентацією Єдиного соціального профспілкового квитка, я вже розуміла, що це таке і жодних пересторог не мала, тим більше, зважаючи на лояльну ціну за рік обслуговування для членів профспілок – 40 грн. Відтоді користуюся нею вже більше 3 років.

Я – активний користувач Єдиного соціального профспілкового квитка і постійно рекламую його іншим, як колегам, так і друзям. Адже можливість користуватися соціальними сервісами, отримувати допомогу та підтримку мають змогу всі без винятку члени профспілок, що входять до Федерації профспілок України, а також інші організації та приватні особи. Проте, тут варто наголосити, що для членів профспілок вартість користування Єдиним соціальним профспілковим квитком значно нижча.

Користуюсь Єдиним соціальним профспілковим квитком за всіма напрямами послуг, але в більшості випадків – послугами юридичних консультацій call-центру (спеціалісти надають допомогу телефоном 24 години на добу), дисконтною програмою, допомогою в дорозі (це є неоціненним, адже, не дай Боже, якась аварія або інша спірна ситуація), послугою «лікар онлайн», а також знижками на відпочинок та оздоровлення.

Дозвонитися до спеціалістів дуже легко, і вони завжди дають змістовні кваліфіковані відповіді. З жодного питання мені не відмовили, і не пригадую жодного випадку, щоб я була розчарована хоча б на 5%. До того ж, спеціалісти не обмежуються усними відповідями, а й готові, наприклад, допомогти правильно скласти документ або надіслати необхідні рекомендації на електронну адресу. Тому гарантую високу якість та професіоналізм – перевірила на собі.

Дуже раджу спілчанам долучатися до користування Єдиним соціальним профспілковим квитком , тому що це дуже зручно – не існує питання, на яке б вона не могла дати грамотну відповідь, в тому числі у разі виникнення конфліктної ситуації, юридичної, інформаційної, консультативної допомоги для захисту від порушення роботодавцями, органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами трудових і соціально-економічних прав та інтересів членів профспілки, і навіть з особистих питань.

Центр соціальних послуг, який випускає і обслуговує квиток стрімко розвивається, спектр надаваних послуг розширюється, а їхня якість стає тільки кращою. Це надійний та якісний інструмент захисту – це дуже здорово! Але в цій справі важлива єдність та згуртованість: якби користувачами Єдиного соціального профспілкового квитка стали усі члени профспілки, то у неї з’явилося б значно більше можливостей для розвитку нових соціально необхідних програм, впровадження нових пільг, сервісів та пропозицій.

Єдиний соціальний профспілковий квиток є дуже сильним мотиваційним стимулом вступу до профспілкових лав, адже з її допомогою можна одержати грамотний та професійний захист соціальних, економічних, правових інтересів, доступний 24 години на добу.

Бажаю цьому важливому та дійсно необхідному проекту Центру соціальних послуг розвитку, успіхів і збільшення кількості учасників – власників Єдиного соціального профспілкового квитка , адже в єдності наша сила!».

 

Газета «Профспілкові вісті»

№ 24, від 14.06.2018