Наступати на граблі – традиція чи хвороба українських чиновників?

51716668 2206912006237704 2929692515105767424 n

 

Мистецтво управляти – це означає чинити правильно, усвідомлювати міру відповідальності та наслідки прийнятих рішень. Часто ми спочатку «вдосконалюємо», а потім шукаємо шляхи вирішення проблем. Подібне сталося у Черкасах із організацією пасажирських перевезень.

Чиновники Черкаського міськвиконкому, які відповідають за організацію пасажирських перевезень в обласному центрі, не зуміли прийняти оптимальні організаційні рішення.

Наближення виборів зіграло злий жарт при проведенні конкурсів на перевезення пасажирів у м. Черкаси – члени виконкому відшукали радянський принцип вирішення проблеми: якість має бути високою, а ціна послуг низькою. Вибірково застосувавши статті чинного законодавства щодо вимог для перевізників в частині сертифікації автобусів відповідного класу, достатньої кількості транспортних засобів, управлінці частину перевізників не допустили до конкурсу, а приміським перевізникам заборонили користуватися зупинками міського транспорту.

Подібні рішення у період найбільших снігопадів уже створювали пасажирський колапс в обласному центрі та ріст звинувачень на адресу перевізників.

Чергове «вдосконалення» пасажирських перевезень породило нову хвилю соціальної напруги, але тепер масштаб поширився на жителів області, які працюють, навчаються в обласному центрі.

Але міською владою не була врахована реальна ситуація життя українців. Адже проблеми вартості пасажирських перевезень, стану доріг, зупинок, якості послуг, легальності роботи перевізників існують в усіх обласних центрах. Не можуть пасажири ще оплачувати економічно обґрунтовану вартість поїздок, а на компенсацію перевезень пільгових категорій населення не вистачає коштів у місцевих бюджетах. Перевізники теж не спроможні надавати якісні послуги через стан автотранспорту, дорожнечу палива, запчастин, дефіцит кваліфікованих водіїв чи водіїв взагалі, незадовільний стан дорожньої інфраструктури тощо. А прийняття рішень відбувається в процесі діалогу влади, громади, надавачів послуг з перевезення пасажирів.

Тривала та емоційна дискусія перевізників, представників Черкаської районної влади, новостворених об’єднаних територіальних громад, департаменту інфраструктури, розвитку та утримання мережі автомобільних доріг облдержадміністрації, керівників та голів профкомів підприємств міста, громадських активістів матиме продовження. Заступник міського голови Бордунос Л.І., учасниця наради, яка віднедавна відповідає за організацію роботи транспорту, прийняла пропозицію учасників наради перенести розгляд проблеми в конструктивну площину.

Вже на 11 лютого заплановано розгляд пропозицій зацікавлених сторін, формування проектів рішень на розгляд виконавчого комітету, які не тільки знімуть соціальну напругу, а насамперед задовольнять потреби пасажирів та надавачів послуг з перевезення.

 

51630200 592915834469632 5296283872466567168 n

 

51655256 535884513569455 280680901682135040 n

 

Федерація профспілок Черкаської області

Архiв
<< < Квітень 2019 > >>
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Не
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 25 26 27 28
29 30