kontakt 1024x538 1

Внаслідок запровадження карантинних заходів та зниження соціальної активності українці все частіше вирішують питання дистанційно.

Підтвердженням є робота Контакт-центру Пенсійного фонду України, що працює щодня з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00.

Під час карантину кількість дзвінків суттєво збільшилась. Так, за березень поточного року загальна чисельність додзвонювачів до Контакт-центру склала 47 329 порівняно з 39 299 у попередньому місяці.

Щодня фахівці Контакт-центру консультують понад 2 тисячі громадян.

Найпоширенішими є питання про:

   порядок нарахування та виплати пенсій;

   порядок проведення перерахунку пенсій;

   індексацію пенсій та виплату одноразової грошової допомоги у сумі 1000 грн;

   щомісячні компенсаційні виплати пенсіонерам старше 80 років;

   використання вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду;

   отримання довідок;

   електронну трудову книжку.

Працівники Контакт-центру Фонду надають компетентні відповіді та консультації додзвонювачам, зокрема, щодо можливості вирішення більшості питань в онлайн-режимі через вебпортал електронних послу portal.pfu.gov.ua

Довіряйте лише офіційній інформації з перевірених джерел!

Бережіть себе – збережете Україну!

За повідомленням

Пенсійного Фонду України