А6

На сайті Міністерства інфраструктури України 5 липня 2021 року оприлюднено проєкт наказу «Про внесення змін до Коефіцієнтів, що застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов'язані з ними послуги», який передбачає значне підвищення тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом в два етапи: з 01.09.2021 року та з 01.01.2022 року.

Профспілка металургів і гірників України разом з Федерацією металургів України проаналізували ситуацію та економічно обґрунтували своє бачення наслідків цієї сумнівної ініціативи органів влади. Таке стрімке підвищення тарифів призведе до катастрофічних наслідків для цілих галузей та буде мати негативний вплив на економічне становище Держави. І якщо цей наказ набуде чинності, провідні українські експортери (ГМК та АПК) значно погіршать свої конкурентні позиції на ринках збуту, зросте собівартість будівництва та ціни на житлову та комерційну нерухомість, зросте вартість енергоносіїв, ціни та тарифи на послуги ЖКГ, відбудеться чергова переорієнтація вантажів на автотранспорт та подальше руйнування автодоріг (частково відновлених програмою Президента України «Велике будівництво»), стимулюється інфляція, падіння ВВП та дефіцит Державного і місцевих бюджетів.

Своє занепокоєння ПМГУ та ФМУ виклали у змістовному листі на ім’я Президента України В.Зеленського. «Просимо Вас, - йдеться у зверненні, - рекомендувати Міністерству інфраструктури України відкликати Проєкт Наказу «Про внесення змін до Коефіцієнтів, що застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов'язані з ними послуги» як такий, що не є економічно обгрунтованим та матиме вкрай негативні наслідки для економіки вже з 2022 року».

Лист голови ПМГУ О.Рябка та Голови ФМУ С.Біленького

Профспілка металургів і гірників України