50211916

 

ПрАТ «Миргородкурорт» за підсумками минулого року за всіма показниками посів перше місце серед підприємств галузі, що й було відзначено медалями «Надійний партнер» та «За збереження традицій». Велику роль у досягненні цього успіху відіграє рекламно-інформаційна робота фахівців Товариства. Про це говорили 12 березня учасники засідання Наглядової ради та Загальних зборів акціонерів ПрАТ «Миргородкурорт», основним акціонером якого є ПрАТ «Укрпрофоздоровниця». У заходах взяв участь заступник Голови Федерації профспілок України Є.М.Драп’ятий.

 

У виступах наголошувалось, що відділ маркетингу і збуту путівок ПрАТ «Миргородкурорт» у 2012 році проводив активну рекламно-інформаційну діяльність. Використовувались всі потенційні можливості для збільшення та розширення ринку реалізації санаторно-курортних путівок, підняття рівня рекламного забезпечення та формування позитивного образу курорту «Миргород» як лідера санаторно-курортних послуг України. Перш за все, ця робота була спрямована на зменшення втрат Товариства при суттєвому скороченні замовлень соціальних фондів, за рахунок значного збільшення комерційного продажу путівок та лікувально-діагностичних послуг оздоровниці.

Спрямування та інтенсивність цієї роботи базувалась на маркетингових дослідженнях ефективності реклами в ЗМІ різних видів і сфери розповсюдження. Головними напрямками рекламної діяльності були обрані та реалізовані суттєве розширення співпраці з підприємствами та туристичними фірмами України, Росії, Білорусі, Молдови, Азербайджану, трансляції аудіо- реклами на каналах обласних державних телерадіокомпаній, рекламна кампанія на транспорті. Було також випущено та розповсюджено більше 60 тисяч прим. рекламної поліграфічної та сувенірної продукції у створеному для розширення присутності курорту «Миргород» на столичному ринку курортних послуг Київському офісі. Фахівці «Миргородкурорту» розміщували рекламні аудіо- ролики на ресурсах: Авторадіо, Ретро, Люкс, Наше радіо, Київ, обласних радіокомпаніях східних та центральних регіонів, забезпечили формування позитивного образу курорту «Миргород» як лідера санаторно-курортних послуг України у відпочиваючих курорту через щоденні трансляції підготовленої рекламної інформації на LED-екрані, у кабельних телемережах курорту та в особистому спілкуванні.

Було також запроваджено сучасну електронну систему бронювання путівок «Смарт-Отель» ще в двох санаторіях комплексу - «Миргород» та «Полтава», а також продовжили удосконалення роботи багатоканального, цілодобового телефону для бронювання путівок, чим підвищили комфортність, якість та інформативність спілкування з потенційними клієнтами. Фахівці ПрАТ активно використовували інформаційний ресурс власного інтернет-сайту та сайтів партнерів курорту для пропагування лікувально-діагностичних можливостей Товариства.

Дуже важливим кроком для ПрАТ «Миргородкурорт» було те, що його фахівці брали активну участь у міжнародній виставці «УІТТ-2012» та інших профільних виставках та конференціях в Україні, Білорусі, Росії, а також в програмі Національного Сорочинського ярмарку, виступили генеральним спонсором Всеукраїнських фестивалів: «XII Всеукраїнський фестиваль сучасного романсу «Осіннє рандеву-2012», «Свято Миргородської свинини-2012», загальноміського рейтингу популярності «Людина року-2012». Послуги курорту активно пропагувалися в рекламних кампаніях цих заходів.

 

Інформаційно-аналітичний центр ФПУ