За ненадані послуги та послуги неналежної якості споживачам зробили перерахунок

385422374 123

 

Згідно з інформацією Головного управління Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у м. Києві, протягом березня – першої декади квітня 2017 року спеціалістами ГУ Держпродспоживслужби у м. Києві було проведено 14 позапланових заходів державного нагляду (контролю) суб’єкта господарювання – ПАТ «Київенерго» за зверненнями фізичних осіб на предмет дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів та контролю за регульованими цінами.

        За результатами перевірок ПАТ «Київенерго» здійснено 58 споживачам перерахунок на загальну суму 205075 грн за надані неякісні послуги з гарячого водопостачання та централізованого опалення.

 

        До уваги споживачів житлово-комунальних послуг: Відповідно до законів України «Про ціни і ціноутворення», «Про захист прав споживачів» у разі ненадання або надання послуг в неповному обсязі, громадяни можуть звернутися з письмовою заявою до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

 

         Контактна інформація для надсилання звернень:

         01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1

         Телефон (044) 279-79-89, факс (044) 279-48-83

         Електронна адреса z-elena@consumer.gov.ua

 

 

Київміськпрофрада

за матеріалами сайту

Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів

 

Архiв
<< < Серпень 2017 > >>
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Не
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 24 25 26 27
28 29 30 31